fredag 27 april 2012

Vårstädning

Hallå där ute...

Ja se det blev då inget syande för mig idag, fast det klart, dagen är ju inte slut än, som tur är...

Men nu har vi väldigt ren bil på både in och utsidan, det är riktigt skönt, Jag tycker väl inte det är precis sådär särdeles roligt att  tvätta bilen varken på insidan eller utsidan, men "What the hell" nån måste ju offra sig... och med mannen på jobb som sagt så finns det ju inte så många alternativ.

Sedan lyckades jag få sonen att plocka upp ALLA leksaker som låg slängda både här och där över hela, och då menar jag HELA tomten, det såg mycket råddigt ut, det kan jag lova.... Men efter ca 1 timmes skrikande att   han hade nog minsann ingen lust att plocka upp några som helst leksaker någonstans alls, så tog han i för allt vad han förmådde och på en liten stund var allt uppsamlat snyggt och prydligt, nåja,prydligt och prydligt, men uppsamlat var det i alla fall.
 Tack. Det var nära på värt allt skrikande...


Ha det gott!
mvh
biltvätterskan/tyranniska morsan

2 kommentarer:

  1. Men snälla söta, vilken energi hon har då. Kan det vara vårkänslorna som sätter in....??
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, ja kanske det, vem vet. Det jag däremot vet är att man måste ta vara på energin när man har den, den är färskvara har jag märkt, går tyvärr inte att spara, bara att köra på när man har den. Men du är smart, så det visste du redan!

      Tjoflöjttjofräs

      Radera