fredag 27 april 2012

Vardagsliv

Hej svejs i lingonskogen...

Än finns det inga lingon i skogen, åtminstone inte i skogarna här omkring....

Idag hade jag stoora planer på att jag skulle sy en söt liten necessär och jag skulle använda en såå söt liten
dragked som jag fick av min kompis M i helgen när dom var och hälsade på..... Meeen nu skiner sola såå fint
så det vete sjutton om det blir nåt syande alls idag, vi får väl se....

Igår var mannen och undertecknad riktigt duktiga, och nu undrar ni; vad i all sin dar gjorde vi då? Jo ser ni, vi
tvättade vår terrass, vi räknade ut att den är nog, typ aldrig tvättad så det var 9 års ingrodd smuts, om man inte
vill använda ett lite starkare ord för det som satt som berget på den stackars terrassen... Men nu minsann blev den skinande ren och ser med lite välvilja och i rätt vinkel, ut som ny. Bara en sån sak gör ju att man själv blir idel solsken!   Japp det blir man.

Nu har mannen stuckit iväg på jobb i 10 hela dagar, så vi får väl se om teknikkrymplingen dvs jag, kan lägga
in några fin fina bilder själv, man ska ju tro på sej själv, men jag måste erkänna att jag tvivlar lite... Får se...

Nej vet ni vad, nu känner jag hur det börjar suga i soltarmen, jag måste uuut i solen nuuuu!!!

Kram vi hörs!
SnusanBusan

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt när solen kommer och man bara vill uuuuut. Tyvärr så finns det ju en massa måsten i trädgården innan man kan bara sätta sig ner och njuta.....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo och jag som är så förtjust i alla måsten. INTE. NÄ. Man vill ju BARA ha skoj, som om det skulle vara möjligt. E ju barnsligt att tänka så. Men vill vill man ju.Ha skoj. Jämt.

      kram

      Radera