fredag 27 april 2012

Nystädad trädgård

Såhär fint blev det i trädgården efter lite skrik och skrän och en stunds barnarbete... Ni får nästan vara glada för att det inte finns några "före" bilder, utan bara "efter"...

Jag känner mig faktiskt lite stolt över att jag fick hit denhär bilden FRÅN kameran, för ni förstår jag är TOTALT handikappad när det gäller datorer, och tyvärr all annan teknik faller in i samma kategori. Jag är 
så att säga en riktig tekniksopa. 
Förmodligen var jag nog tyvärr inte närvarande när det delades ut data- & teknik- skills, eller så stod jag sist i kön å blev utan, båda förklaringar är troliga.  Faktiskt.

I mångt och mycket brukar jag skylla på min man, att det är hans fel, men i detta fallet vet jag inte om jag kommer undan med det, troligtvis inte. Nä. 
Han försöker ibland visa hur man gör olika tekniska saker; så du vet sen, säger han, när du ska göra det själv, men han hinner väl en sisådär ett par tre knapptryck och då funderar jag redan på nåt HELT annat... Då brukar jag helt sonika skylla på att han e såå dåålig på att förklara.    Hmm.   Kanske brist på intresse? Eller nåt i den stilen...

Tur att man e bra på andra saker, så att man inte e totalt tappad bakom vagnen och frånkörd...

Ha det!


2 kommentarer:

  1. Men Sussie, du måste ju lära dig det här med bilderna, nu när du har en blogg. Du måste ju kunna lägga in bilderna själv, förstora dem och läggadem till vänster eller till höger. Det blir nog bra så småningom, du har ju lyckats lägga in en bild nu så.....
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp. Övning lär ge färdighet har jag hört... Såå de e bara att ligga i, ibland blir det bra och ibland blir det, hur ska jag uttrycka mig; jaa rätt o slätt mindre bra. Man får överleva. Fast det inte alltid blir som man tänkt sig. Bra övning för undertecknad alltså.

      Kramelikram/Sussie

      Radera