söndag 20 maj 2012

Kanin!

Häej!

Kanske borde jag lägga in lite som jag pysslat ihop också och inte bara mala på om vardagliga händelser.... Det är ju trots allt ett stycke pysselfreak som har denhär bloggen...

Så detta är en liten kanin som jag sytt, den är riktigt söt, om jag får säga det själv. Jag sydde två stycken lite större också, men den ena sålde jag och den andra gav jag bort. Och det gjorde jag INNAN jag kom på att jag borde fota dom, smart tänkt där. Det är ju alltid lätt att vara efterklok, men hur många gånger har man gjort saker och gjort om nåt gammalt maskätet loppisfynd som enligt egen utsago blev riktigt bra med tanke på hur det såg ut när man släpade hem det, OCH sen kommit på att det skulle ju ha varit fantastiskt roligt och trevligt att haft en FÖRE bild. Det händer mig HELA tiden, inte lär jag mig då heller tydligen, eftersom jag gör det om och om och om igen.
 Kanske jag borde skickas på nån dyr undersökning som heter nåt snajjigt som man nästan inte kan uttala. Det kanske kunde va nåt?  Men för att inte riskera att bli tvångsintagen på nåt ställe med helt vita väggar, så kanske det är bäst att bara vara som vanligt och häcka här hemma i buskagen...



Tjingeling på Er!

Susan/the pysselfreak.

2 kommentarer:

  1. Men lilla gumman, inte behöver du låsas in nånstans...du som är en sån friskt fläkt.......kram kram

    SvaraRadera
  2. Eller om det var en frisk storm, kanske, he he....

    SvaraRadera